Гарантія, сервіс і право на повернення | інтернет-магазин Мілітарист: Київ, Харків, Дніпро, Запоріжжя, Львів, Одеса.

ПОВЕРНЕННЯ І ГАРАНТІЯ

Повернення/обмін товару

Ви можете повернути/обміняти товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам Закон України «Про захист прав споживачів». Повернення / Обмін товару проводиться шляхом повернення нам придбаного товару з подальшим відшкодуванням коштів покупцю.

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся, що:

·        товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, не піддавався змінам і т. п .;

·        товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;

·        збережені всі ярлики і заводське маркування.

Ми повернемо кошти за Ваше замовлення після отримання товару і розгляду поданої заяви на повернення/обмін, але не пізніше 7 днів із моменту надходження даного товару і заяви на повернення/обмін.

У яких випадках може бути відмовлено в обміні/поверненні товару?

Відмова в обміні/поверненні товару може бути з наступних причин:

·        порушена цілісність гарантійних пломб, фірмової упаковки і т.п .;

·        є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;

·        було вчинено несанкціоноване втручання, ремонт або заміна внутрішніх комунікацій і компонентів товару, порушена конструкція чи схема товару.

Зверніть увагу! Одяг, який не підлягає поверненню чи обміну, відповідно до ЗУ «Про захист прав споживачів»:

·        рукавиці;43ee3c80785051b6c59e7847a649d9ed.jpeg

·        натільна білизна - термобілизна, футболки;

·        шкарпетки;

·        шапки;

·        товари, що були у вжитку.

 

 

 Зверніть увагу!

Звертаємо Вашу увагу на те, що посилки, відправлені з пересилкою за рахунок одержувача, ми не отримуємо. У цьому випадку посилки повертаються відправнику.

У разі якщо повернення посилки сталося з вини магазину, а саме:

- товар не відповідає опису на сайті магазину;

- код отриманого товару не відповідає коду замовленого товару;

- бракований товар.

Ми відшкодуємо Вам вартість пересилки після отримання скан копії квитанції перевізника.

 

Гарантія на товар

На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 36 місяців в залежності від сервісної політики виробника і вступає в силу через два дні після передачі замовлення в кур'єрську службу (при Інтернет продажах) або з моменту покупки в магазині. На товари з позначкою "Б/У" гарантія не поширюється. Будь ласка, перевіряйте товар на комплектацію та відсутність дефектів при його отриманні (комплектація визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).

Гарантійний термін на одяг/взуття в магазині складає 1 місяць з моменту покупки.

При цьому на сезонні товари (одяг, хутряні та інші вироби) гарантійний строк рахується з початку відповідного сезону, а саме:

1.     Одяг, хутряні та інші вироби:

- весняно-літнього асортименту – з 1 квітня;

- осінньо-зимового асортименту – з 1 жовтня;

2. Взуття:

- зимового асортименту – з 15 листопада до 15 березня;

- весняно-осіннього асортименту – з 15 березня по 15 травня і з 15 вересня по 15 листопада;

- літнього асортименту – з 15 травня по 15 вересня.

 

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:6175a14d3847a7fe573d0b20159dc153.jpg

- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з           порушенням правил експлуатації;

- випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення чи використання (вплив рідини, запиленості і т. п.);

- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);

- ушкодження, викликані використанням неналежних елементів живлення або неправильним підключенням до електромережі.

 

Отримати детальну інформацію про обмін/повернення товару в нашому інтернет-магазині можна звернувшись до нашого менеджера за телефоном: (044) 337 07 33. 


Для того, щоб здійснити обмін/ повернення, Ви маєте отримати посилку на новій пошті, у разі відмови від посилки на Новій Пошті, магазин не несе відповідальності за посилку. 

Отримати детальну інформацію про обмін/повернення товару в нашому інтернет-магазині можна звернувшись до нашого менеджера за телефоном: (044) 337 07 33.


Вгору